Czego nie wie CIA?

Trzy rzeczy, których nie wie o mnie CIA

Eksperymentowałem
Gdy miałem 5 lat… wziąłem dwa aluminiowe przewody i wsadziłem je jednym końcem do kontaktu, a drugim do  metalowego wiadra wypełnionego wodą. Chciałem sprawdzić czy można w ten sposób podgrzać wodę. Eksperyment zakończył się małym wybuchem. Na dziesięć minut przed rozpoczęciem meczu z Czechosłowacją, wysadziłem główny bezpiecznik czteropiętrowego bloku, zabierając wszystkim mieszkańcom prąd na 48 godzin.

Pomyliłem siostry
Gdy miałem 10 lat… wysłałem list miłosny do niewłaściwej siostry. Magda i Marta były bliźniaczkami. Kochałem się w Marcie, ale przez pomyłkę wysłałem list do Magdy. Słyszałem później, że Marta stłukła Magdę na kwaśne jabłko. List wrócił do mnie pocztą pantoflową, ale bez wyrobu czekoladopodobnego, który wsadziłem do koperty. Do dziś nie mam pojęcia, która z nich go zjadła.

Zostałem czytelnikiem roku
Gdy miałem 15 lat… co kilka dni wypożyczałem z biblioteki wojewódzkiej cztery książki (wykorzystując limit karty bibliotecznej). Jedną, którą faktycznie czytałem i trzy, które zdołały zwrócić moją uwagę (ciekawym tytułem lub okładką – z szacunku dla pracy autorów czytałem ich spisy treści). Wszędzie gdzie szedłem, zabierałem książki ze sobą. Liczyłem naiwnie, że noszę ze sobą magnesy, przyciągające spojrzenia prawdziwych dam.
W grudniu, niejako na pocieszenie, biblioteka przyznała mi tytuł czytelnika roku.

***
Powyższych sekretów nie znał nawet Mosad. Doceńcie to. Czytajcie dalej.

Skomentuj

